Bella + Filmen "Barnhemmet"

Hej hej.
Idag träffade jag och Sara Isabella. Det var skit mysigt. Vi hade lite flummatacker när vi skulle äta Bellas korv (som hon kokade i en stekpanna).
Sedan gick vi på en promenad.


Här sitter jag och Bella i Humlegården...


Här badar Bella på hennes favorit ställe :)


Här sitter jag och Bella vid Bella favorit ställe.

Efter att Vi hade träffat Bella, hade Sara,Hanna, Rickard och Frank bestämt att de skulle gå på Bio och se barnhemmet. Men varken Rickard eller Frank kunde gå, så då bestämde vi att jag Sara och Hanna skulle gå ändå. Vi var skit nervösa att vi skulle bli upptäckta i och med att vi inte var 15 år, men det var inte ens någon som frågade hur gammla vi var. Filmen började kl: 21:00, men vi var där 1 timme innan för att få "bra platser". Vilket inte blev så lyckat, vi fick sitta på första raden, platserna 1,2 och 3 :S. Det var väl inte dem bästa platserna men vi var glada ändå (trotts att jag hade ont i huvudet och mådde illa när filmen var slut). Jag, Hanna och Sara skrek mest av alla i salongen, det var till och med folk som ropade "håll käften" åt oss. Men jag kunde inte sluta skrika. Alla var lite hesa när vi kom ut ur salongen (Iaf jag, sara och hanna). Jag tyckte att filmen var ganska bra, men det var mycket som man undrade men aldrig fick veta. Av mig får filmen 4 stjäror av 5 möjliga.



Vi gick hem från Hötorget och när vi gick på mitt på Hagagatan kom det ut en kvinna och hennes kompis från ett av husen.
- Hej, skulle ni kuna ta en bild av oss, vi är skit fulla? frågade hon och viftade med kameran framför ansiktet på oss.
Visst sa Sara och tog emot kameran.
Sara stirrade i kamenan ett tag med det gick inte att ta någon bild.
- Det går inte att ta någon bild, sa Sara och gav besviket tbx kameran till kvinnan.
- Men jo, det e klart det går! sa kvinnan och testade att ta en bild. Då blev det en bild på oss, med blixt.
- Här det funkar, pröva att ta en till! sa kvinnan och gav Sara kameran igen.
Sara försökte att ta ett kort igen, men det hände precis samma sak som gången innan.
- Det funkar inte! sa Sara igen och började känna sig dum.
Min fösta tanke var att vi var med i "Dolda kameran" och att kvinnan drev med oss. Men sedan hörde jag Sara säga:
- Aha, jag tryckte på fel knapp! sedan tog hon några bilder på dem. Sedan ville dem ta bilder på oss. Jag var lite tveksam, men var så flummig att jag lät dem göra det XD. Kvinnan förklarade att hon skulle ha bilderna till hennes blogg. Hon heter hannasthlm.blogg.se, spana in om våra bilder e uppladdade där! ;).

Efter filmen sov Hanna över hos oss. Det var väldigt roligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0