brownies & mobil

Idag var jag o astri och frågade efter burkar o flaskor på sandys till "vår klassresa", som vi sa. Sen gick vi hem till mig o bakade nåra ... jaa brownies eller chokladmuffins eller nåt, inte vet jag. De ser rätt äckliga ut, men jag tror att de smakade ännu värre :). De var typ för länge inne i ugnen så blev de lite torra. Och sen var vårt försök att istället för mörk choklad ha nån kakaoröra i... Aja, resultatet blev inte riktigt så bra som vi väntat oss, jag ger det 3* av 10*



Sen fick astri panta allt på vägen hem vid runt kvart i nio kanske, tkr lite synd om henne...

Har fått min nya mobil nu förresten. Den är tyvärr inte så bra - kameran suger helt enkelt. Men man kan spela Guitar Hero, alltid nåt :P . Fast det är ju självklart inte lika kul som "live" hemma hos Pablo och Amanda :) Aja, den funkar i alla fall till skillnad från min gamla där man knappt hörde den andra personen när man snackade i telefon..

På bilden ser den typ grå ut, den e mer ljusblå i verkligheten.



Ush, Astri och jag fick veta värsta sorgliga nyheten idag :'( (alla andra tyckte det var jättebra) . Irina e gravid! (vår kära spanskalärare) aja, men vi kommer iaf inte få ha henne nästa termin, utan först i nian! :'(
Tommorow ska jag till landet, längtar efter lillebror :P har inte träffat honom på typ en vecka! :(

Ash, nu måste jag gå och sova, har sovmorgon imorn men ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0