Hemma hos Anita <3

Jag var och hälsade på min sjuka farmor förra helgen. Hon hade fått en hjärnpropp och kunde nästan inte prata. När vi var där fick vi bo hos pappas moster och hennes man. de bor i värsta drömhuset. de har egen brygga och en underbar sjö att bada i. Det finns nog inget finare ställe att bo på i Sverige. Jag har en massa minnen från när jag var barn och sprang runt där på gräsmattan hos dem. Jag minns hur Tomas och Anita (de som bor där heter så) friade mina fördälsedagar med 5 olika sorters tårtor och 3 olika sorters glassar, minst! Det är verlkligen drömstället att växa upp på. Pappa var värligt mycket där under sin barndom och jag ångrar att jag inte spenderar mer tid där...
Men nu var jag iaf där...


Här sitter jag och spelar på pappas gamla gitarr som han hade när han var liten.


Träd XD


Här är ett av husen de bor i.


Jag och en snäll katt...


Här är alla...
Pappa som står upp. Sara sitter i stolen. Tomas sitter i den högra stolen. Berit sitter bakom Sara och Anita sitter på huk emellan Sara och Tomas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0