Emma W...


Emma, Emma, Emma, när träffades vi sist? Det känns som att jag träffar din lillasyster på stan oftare än vad jag träffar dig XD. Om jag träffar din lillasyster så ofta borde jag väl träffa dig oftare? När träffade du Jonna och Ollie sist? Vi alla träffas ju nästan aldrig. Borde vi inte bara ses någon gång?
Jag tycker att det är synd att allt går så "utför", vi börjar att tappa kontakten... Kommer du ihåg när vi var små, och hur lätt allting var? Man gick ju hem till varandra efter skolan varje dag. Nu har jag och Sara basket, Ollie ansambel, Jonna dans, och du? Allt kommer ivägen, och ingen har tid när någon annan har...

Oj, jag vet inte vf jag skriver det här... Men jag fick väl en "kick" helt plötsligt.


Aja, ni som läser det här, se till så att det aldig blir så här med era vänner...


//ASTRI

Kommentarer
Postat av: Emma (utan dubbelw)

haha, får väl ta och bura in alina då så ni aldrig mer kan ses :P nä, men om varken du och sara ska göra något den 10 januari så är ni upptagna från och med nu. hehe. svar: ollie- igår, andra-okej fett hemskt.. typ aldrig men åh! sämst också att alla har grejs olika dagar och så.. vi skulle ju kunna bestämma en dag lååångt senare där alla SKA kunna så kanske vi skulle kunna sova hos någon :D + annat!

(emma-fotboll..)

2008-12-30 @ 21:37:09
URL: http://zebramonstrat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0