Fritjofs första barnstol!!! XD

Sitter och bloggar samtidigt som jag gör klart mina lovika vantar. . Jag förstår inte hur alla hinner skriva så mycket på sina bloggar? Jag hinner ju knappt skriva varannan dag liksom? Aja, jag kanske blir duktigare på det senare.
Jag har ingen tisdagsmat från hemkunskapen, vi skulle städa :(. Jag och Victoria var faktiskt jätteduktiga - när vi var klara med vårt kök var det skinande rent! :D. Sen skulle vi ner och käka i matsalen. Gissa vad det är då? Julbord. Brukar inte gilla julbordsgrejer, men jag käkade prinskorv. Det imponerande var att de hade julmust, vanlig julmust på burk, och pepparkakor hur mkt man ville. Jag är lite imponerad. Vår skola verkar ha gått från 0-100 på en termin! Det var lite roligt tycker jag. Förut var vår skolmat billigare än grisarnas!

Idag invigde min söta lilla lillebror sin första barnstol! Egentligen ska man börja typ när de är ett halvår, men han är bara glad om han får sitta i sina liggstolar, så han fick göra ett försök "på riktigt". Det gick jättebra, och han var glad och söt hela middan :). Jag lagade faktiskt middag idag också. raggmunkar från förpackning med lingonsylt och bacon. Inte så svårt, men ändå!



1. Äckliga städhandskar jag kände mig tvungen att använda på hemkunskapen. 2. Julmaten. 3. Fritte försöker sitta upp i sin liggstol ;). 4. Han sitter i en riktig stol!

Goodbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0