Hemma

Hallå :). Jag pallade inte gå till skolan idag, jag suger verkligen på att gå med kryckor, men imorn ska jag tvinga mig själv att gå. Det är ju faktiskt rätt mesigt att vara "sjuk" bara för en stukad fot. När Astri slutat skolan ska vi gå ut med Poufars, hur det nu stavas, eller Samuel. Sen kanske, om jag vågar och om vi hinner, att jag kommer hem med ny hårfärg :P. Eller, inte ny precis kanske, men blondare i alla fall. Men det får vi se sen om Astri hinner färga mig. Isf lägger jag upp en fin före/efter bild. Nu ska jag försöka duscha med min fot, sen ska jag gå ut och käka lunch med Mamma.


Här är min fina frukost från imorse.

Kram, kram

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0