Jag skojade bara.

Nej, får man ändra sig? Nu när jag sett alla låtarna och sammanfattningen kom jag på att Kevin är ju skitduktig! Mycket bättre på att sjunga än Alice... Sen så stör jag mig ju på att han har ful frisyr och såna grejer, men vem bryr sig om det? Det är ju för sången som de är med. Dessutom så gjorde han faktiskt slutlåten mkt bättre än Alice. Vem tror ni vinner då? Jag tippar på... Kevin. Mest för att jag från och med nu hejar på honom kanske, men också för att  det är framföra allt tjejer som röstar, och tjejer röstar ju alltid på killar. Fast nu får jag skuldkänslor... Stackars lilla Alice! Men jag kan ju heja lite på henne också, för hon är ju faktiskt också väldigt duktig, och har mycket finare stil än Kevin. Nej, nu får jag sluta... Ska ta och läsa min kära bok, Breaking Dawn, fortsättningen på Twilight... Men rösta på Alice om ni röstar, hon kanske får jättelite röster annars! Jag tror jag hejar på Alice istället förresten


Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0