Julstämning hemma hos mig :)

GOD JUL!!! :D För man kan väl ändå säga att det är jul nu, klockan är ju faktiskt nästan två nu. Jag är helt klar med julklappar nu, förutom Malins som jag, Theo och Ellinor delar på, vi ska inte fira med Pappa och dom förrän på nyår. Jag haar en present till Fritjof också! :P Det är typ som små trosor (det fanns inga kalsonger ^^) att ha utanpå blöjan och med ett stort peacemärke över rumpan ><. Han kommer se urgullig ut i dem. I alla fall, nu när det är jul tänkte jag visa lite av vårt julpynt här hemma. God Jul, hoppas alla får fina klappar imorn!




1. Min julstjärna i fönstret :p. 2. Julgranen - mycket finare i verklligheter! 3. Pepparkakshus och lite julgodis. 4. Min julstrumpa! (hoppas jag får några julklappar där i :D). 5. En massa knäck.

Sov gott nu, jag håller på att somna i min säng här mitt framför datorn... Säg till om ni ser någon tomte!

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0