Mardröm

Hej. 

Jag har ju inte skrivit på några dar. Har inte hunnit och när jag väl fått tid så är klockan ett och jag håller på att somna framför datorn. Så jag tänkte att ni kunde få en liten resumé av vad som hänt mig dom senaste dagarna.

Fredag: Började halv tio och satt i klassrummet och fikade (fast jag pallade inte ta med fika), satt i kyrkan och kollade på gamla inspelade filmer på min mobil m mimmi medans några gubbar höll tal och kören sjöng. Mina betyg var sådär... Bara ett MVG. Det är Ingelas fel! Är fortfarande sur på henne. Hon lovade att jag skulle få MVG i bild, och sen, hon ba: VG+++++++. Som att det hjälper mig med en massa plus? Det syns ju ändå inte. Kärring. Efter det gick jag och Paula hem till mig och käkade, sen kom Cicki och vi försökte göra marsipangrisar doppade i choklad. Det gick sådär... Vi kollade också på Superhältarna. Nån som kommer ihåg den? Den heter Incredibels på engelska. Paula läste också högt för oss ur en bok som hette Erotik. Fast det var inte driekt erotik, den bara hette så.

Lördag: Måste vara på Odenplan vid 11 för att ha loppis med min klass. Som om nån vill köpa våra äckliga bakverk? (Vi koncentrerade oss på att baka istället för bara loppis. Och självklart har Matteus ställt sig vid ett bord bredvid vid samma tid och ska också ha loppis. Och de hade billigare kaffe än vi, så alla gick ju dit,, fast vårt var ekologiskt. Efter att ha stått en timme där i kylan sprang jag ner till tunnelbanan och åkte t hötorget och köpte chai latte. Där mötte jag upp Malin (min styvmamma) och vi gick på massage. Det var asskönt, sen käkade jag typ ett kilo frukt från deras fruktbuffe som de tagit fram åt oss :D.
Vid halv sju åkte jag till Moa och hennes tjejmiddag. Jag tror verkligen hennes hund Vinne (om det stavas så) gillade mig. Han satt och försökte slicka mig på händerna, armarna och i armhålan hela kvällen.  :S. Det var trevligt där :). Vi satt och körde sanning eller konka med en sån där kortlek, fast utan killar :(. Det var lite roligt :). Sen ringde vi på dolt nummer till några killar, jag kom från okejsex.se, och ställde frågor. En gång kom jag också från miljöpartiet och hette Beatrice Ask (vet inte om hon kommer därifrån). Jag var kk m Fredrik Reinfeldt och nån annan, Anders Borg kanske :). Kom hem vid tolv med taxi, mamma var väl rädd att nån full gubbe skulle komma och våldta mig. Men jag sa inte emot, taxi är ju skönt! :)

Söndag: Har just gått upp och borde käka frukost. Jag tror jag drömde en mardröm i natt. Har ett minne av det nu, men brukar inte komma ihåg det när jag just gått upp, det kommer liksom under dagen. Kanske kan berätta senare. Jag känner mig på ngt konstigt sätt hälsosam i dag. Inte för att jag är det precis, jag är allt annat än hälsosam =). Idag hade jag planerat att gå ut och handla sista julklapparna, men jag kom på att alla affärer har ju öppet tre timmar eller ngt, så det orkar jag inte. Så det här blir nog en slapp dag. Kanske bakar något, typ knäck, som jag kan ge mormor i julklapp. Vi får se. Ha ett bra jullov!



1. misslyckade marsipangrisar. 2. Moas hund tror jag... 3. Födelsedagsbarnet! =). 4. Ngn var tvungen att äta på konsekvens. (majonnäs, sorutgrädde, ketchup, dijonsenap, stekta nudlar, citron m.m.)

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0