New year = NO ALCOHOL??

Idag ska vi fixa till nyårsafton imorgon. Min gamla kompisar Aztrid, Lillemor och Isa ska komma + deras pappa och styv mamma. Vad kan man hitta på (mer än att sitta och spela sällskapspel)? Det kommer iaf inte att vara tillgång till någon sprit för oss barn, så mamma kommer att kunna sova lugnt inatt. Det kommer att finnas läsk, roligt??? Tråkiga pappa :/ Aja, vi kanske kommer att kunna sno någon flaska när pappa och alla andra är så fulla att dem inte ens vet vad dem heter. Undra vem som blir bakis i övermorgon? Jag ska slå vad med pappa att han kommer att ha huvudverk i överorgon! Har han det, borde jag få.... säg.... 500 kr? :P Deal? Jag skriver igen imorgon // Astri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0