No pics for me

Hej, jag vet att jag inte har skrivit på typ... jättelänge i alla fall. Men det känns så himla meningslöst utan några bilder att visa! Inte för att jag inte har haft några bilder, för det har jag haft, och det gör mig så himla sur. Min mobil har nämligen pajat, ska gå till en Sony Ericsson butik snart. Försökte ladda upp lite från min brorsas mobil istället, men jag hittade den inte, och jag hade aldrig fått om jag frågat. Men lovar bilder imorn. Någon sorts bilder iallafall. Även om jag får sno en mobil.
Visste ni att jag fått en julkalender i år, förresten? En med choklad, en present kalender. Blev lite glatt överraskad, förväntade mig ingen när jag är 14 år, liksom. Think that´s pretty amazing, iallafall :).
Nu måste jag sluta, har min mindre lillebror i knät. Han verkar tro att han är typ 1 år och kan gå, han hoppar runt som en tok i mitt knä. :P
Skriver imorn, förhoppningsvis m. lite bilder.

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0