Sista läxan, kanske?

Hej hej. Sitter vid datorn och bloggar och lyssnar på dålig musik, fast egentligen så sitter jag och renskriver min SO grej som skulle vart inlämnad för typ två veckor sedan. Funderade på att skita i den, men då skulle det ju påverka mitt SO betyg. Ni har säkert en bild av att jag är värsta ig-barnet, men det är jag faktiskt inte! Jag är faktiskt ganska duktig i skolan, inga G:n iallafall. Antar jag. Hahah, det vore gympa då. Men Sven gillar mig ganska mycket, så jag hoppas på VG åtminstone. Hursomhelst så kom jag på att det här är ju typ sista läxan för mig att göra. De kan ju knappast räkna in ngt vi får till tisdag eller onsdag, och sen är det ju inga riktiga dagar efter det. Men nu måste jag sluta och börja skriva... Tråkigt. Men bara måndag tisdag onsdag och så är det lov. Måste ju tänka positivt.

Sov gott på er, tror inte jag skriver mer ikväll. Kanske att jag berättar vad jag gjort i helgen i morrn. Orkar inte nu. Jag önskar mig nya skor förresten. Fina. :)

Frida

Kommentarer
Postat av: annaa,

va, är inte era betyg satta ännu?:O

2008-12-14 @ 21:15:21
URL: http://sugarfilledworld.devote.se
Postat av: f

nupp. vi får på fredag. vadå, har ni redan fått veta? :O fett orättvist :/

2008-12-14 @ 23:16:13
URL: http://astrifrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0