Skön dag

Hej på er. Idag hade jag skitlång lunch, så Paula och jag drog till hötorget och handlade lite. Framför allt korvar :P. Men också chai latte och marsipangrisar, som ni ser på bilden. Sen hade vi Städrocken. Alla är så sjukt duktiga på att sjunga i vår skola! Särskilt de där med Stairway to heaven. Sen så slutade vi tjugo över ett och jag handlade julklappar med Paula, eller rättare sagt så handlade jag julklapparna och Paula gav smakråd. Jag är nästan klar med alla nu plus Moas present till på lördag på hennes tjejmiddag. Efter julklapparna gick jag till Zara för att kolla om de hade fått in ngt fint, jag hittade några helt okej grejer, men inget som var jättefint. Jag kom hem med så sjukt mycket påsar! Jag tror jag var på både Odettes, Åhléns, Ur & Penn, BR, Indiska och Wedins. Minst. Fast jag har handlat för rätt mycket nu... :).



Nu ska jag duscha innan jag går och lägger mig. Kanske skriver några rader till Astri också om jag orkar.

Puss och Godnatt!

//Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0