Soppa nr. 2: Champinjon soppa

Helllo boys and girls :P . Som ni kanske såg tidigare så la Astri upp Hemkunskapens soppa. Det fanns några olika att välja på. Jag var med Alex, och vi valde champinjonsoppan. Den blev sjukt god! Ska till och med göra den hemma nån dag x). Egentligen så gillar jag inte champinjoner, men det smakade inte alls lika äckligt som vanligt, inte äckligt alls faktiskt, så det gjorde ingenting. Ärligt talat så var den faktiskt ännu godare än Astris och Amandas, även om Astri aldrig skulle erkänna det själv. Hugo tyckte också att den var skitgod! :P

Idag var jag barnvakt åt Nina som vanligt. Hon älskar chokladbollar (vem älskar inte chokladbollar?) så då gjorde vi det. De blev skitfina, och goda :) Kanske att jag kan ladda upp bild senare, om hon fattar hur man laddar upp den.
Idag dissekerade vi också på no:n. Typ inälvor på grisar. Jag ansträngde mig verkligen för att inte andas. Varje gång jag kände den där hemska lukten ville jag bara springa in på toaletten. Jag satt och spände hela kroppen under hela lektionen för att inte spy. Sen, när jag trodde att det var över och just slängt mina plasthandskar i papperskorgen och var påväg ut, tvingade Martin mig att ta upp dem igen ur den där äckliga plastsäcken fylld med folks gamla uppskurna, blodiga grisar. Det var tydligen fel papperskorg. Jag höll för näsan, satte på en ny plasthandske och rev en stor pappersbit att ta upp dem med. Men det var fler klantiga personer som gjorde samma misstag som jag. Men de fick skylla sig själva! Heheh, *skadeglädje*!


Godaste champinjonsoppan jag ätit i alla fall :D

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0