Lussebullar och teater

Hej svejs :)

Vet ni? Amanda och Paula har skaffat en blogg! :D Den heter typ hasttokarna tror jag. http://hasttokarna.blogg.se/ . Den måste ni spana in :P. Den kommer nog mest att handla om hästar och så, själv är jag inte så intresserad av hästar, men för er som är det så tycker jag att ni ska kolla! Det står dock inte så mkt skrivet där än...

Idag skulle vi göra en sammanfattning av vad vi gjort under höstterminen på elevens val-dramat på Odenteatern. Vi hade haft typ två gånger på oss att öva på våra improvisationer om att vara olika. Det gick sådär, ärligt talat. En tjej i min grupp var sjuk så vi fick köra utan i den ena och med en reserv i den andra. Dessutom så skulle jag hälsa alla välkomna och berätta vad det handlade om. Usch. jag stammade ju typ. 

I tisdags på Hemkunskapen bakade vi lussebullar. Vi gjorde ganska avamcerade med flätor och så, alla andra gjorde vanliga, tråkiga lussekatter.  Alla vet vä hur man gör/har nåt recept hemma om hur man gör Lussebullar, så jag behöver väl knappast förklara. Men så här blev mina, Amandas och Astris!



1.Min fina, feta flätsak, 2. En annan jag gjorde..., 3. Allas när de var klara, lägg märke till hur fet min fläta blev :P, 4. Allas innan
 
Nu ska jag gå och duscha. Imorn skippar jag Luciagrejen och svenskan och tar sovmorgon ^^

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0