Italiensk potatis soppa

Tjenare!

Här kommer lite soppa som vi gjorde på Hk:n. Det roliga var att jag, till min förvåning, fick jobba med Amanda!
Kort beskrivning av Amanda:
Älskar hästar, ganska blyg, älskar att prata , gillar inte nya människor, bra på att rita, stark men kort.
Amanda och jag tävlade mot Ludde och Victor. Ludde var min förra HK:polare. Nu tävlade vi vem som gjorde den godaste soppan. Vi fick 25 min på oss. Jag och Amanda var lite nervösa över att möta "mästerkocken Ludde", men konstigt nog lyckades vi samla ihop oss och vår soppa slog deras! Om vi sammarfattar denna historia så innebär det att Astri är bättre än "besservissen Ludde" på att laga mat! Däremot fick Ludde högre betyg än mig på Engelska uppsatsen. Han fick MVG och jag fick MVG minus. :( Men jag tar honom nästa gång!

Här är Amandas och min exemplariska soppa:



//Astri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0