Bebis ^^

Lillebror, äntligen :) Han e skitsöt, fast det e nog bara  för att det är min lillebror. Alla andra tycker säkert han e jätteful, han är helt röd dessutom. Aja, allt e jättebra. Förutom en sak. Det är så hemskt! Namnet. Ni kommer skratta, så illla är det.. Pojken kommer bli mobbad i skolan fan. Har bestämt mig för  att i alla fall jag inte tänker utsätta honom för något så hemskt, jag tänker kalla honom något annat så han i alla fall lär sig att han heter typ.. ja, kalle, eller något annat normalt. Men okej, jag kan säga det. Fritjof. Var det så hemskt? Hm, ja det var det nog. Till och med jag skrattar när jag läser det, och jag borde ändå vara något sorts moraliskt stöd. Men han lär ju inte märka något dom första åren.. Jag fattar bara inte vilka hemska föräldrar som kan göra så mot sitt barn...
Nu måste jag och astri börja sätta igång med vår plan :P Vet inte om jag berättat om den förut, men hon har ju också en bebis. Eller, inte hennes bebis alltså,  hon är moster. Men iaf så ska vi ju para ihop våra bebisar. Då har vi ju bara ett problem. De är pojkar. Inte för att det är något fel med det! Men dom får bli ihop ändå. Haha, dom är ju födda typ pridefestivalen.

Nu ska jag åka till Danderyd sjukhus och pussa på - jaa, fritjof då..

Puss o kram skumbanan

(lovar bilder när  jag har sladd)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0