hemma bäst

Så, nu e jag äntligen hemma igen.
Jag har kommit fram till att jag aldrig kommer klara av att bo på landet / utanför en storstad. Jag måste helt enkelt bo här. Annars får jag total ångest efter så här lång tid om jag inte får komma hem.
I går var vi och besökte Gränna polkagrisgrej, på vägen hem. Vi var inne i en supersöt liten affär med en massa polkagrisar i. Man kunde se när dom gjorde dom också. Sjukt kul. :) Orkar inte leta fram min telefonsladd nu, men imorn kan jag kanske ladda upp lite. Då ska ni få se mina och astris skitfina chokladbollar också... plus rosa naglar! Men, allt det och mycket mer imorgon.

Är det verkligen så att Narnia-böckerna är så bra som jag tycker - eller är det bara jag som återgått till typ 8 års ålder? :/

                                                                                    

Ahja, men jag hade faktiskt inte så mycket annat att göra när det inte var fint väder...
Men jag ska självklart se nya filmen också :P

Nu ska jag sova, jag var tvungen att gå upp redan 10 imorse..

Sleep tight :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0