tråk...

Har tråååkigt! Jag har just insett att det inte är så roligt att vara i stan längre, när typ ingen är hemma, ingen rolig i alla fall.
Var på bio nu  igen , med theo och agnes.. :S vi såg typ.. den förtrollade leksaksaffären, nånting sånt. Den var  rätt tråig, inte riktigt min ålder, men vad gör man inte för att fördriva tiden? Var iaf ute och köpte ett par skor igår (vita tennisskor) på zoe på drottninggatan. Dom var ganska fina. Har försökt göra vår bildläxa över sommarlovet också (visst får man inte ha på loven egentligen?). Man ska rita "Mina fötter i ett annat sammanhan" ... Har ingen inspiration alls om vad jag ska göra, har börjat med nåra fötter med höga klackskor som hänger ut genom ett fönster. Några förslag, så kommentera gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0