Fridas land

Nu är jag "äntligen" hemma från Fridas land...
På vägen till västkusten stannade vi efter ungefär 4 h i bil hos Fridas släktingar. när vi kom dit bjöd dem oss på fika. Sedan fick vi veta att Europas rikaste man bodde granne med släktingarna. Alltså Ingvar Kamprad. Frida och jag gick raskt över för att hälsa på. Nrä vi kom dit var ingen hemma, men sommarstrugan såg inte ut som vi hade tänkt oss. Det såg ut som en helt vanlig stuga och inte det enorma lyxiga hus med pool som jag och Frida hade tänkt oss. Men senare fick vi veta att Ingvar bara var där 1 vecka om året, så det förklarade saken.
Här kommer lite fina bilder:


Ingvars hus.../Jag sitter på Ingvars extra bil.

Efter det tvingades vi att övernatta hos släktingarna (Fridas mamma ville sova där). På kvällen upptäckte jag och Frida att "skämt-problemet" vi hade skickat in till Fridas "sex o kärlek spalt" hade kommit med i tidningen! Jag och Frida skrek oss nästan hesa när vi fick veta att det hade kommigt med. Tänk vad blåsta dem på Frida-tidningen var!
Efter att vi hade varit hos Fridas släktingar åkte vi till hennes land. Det var en ganska liten stuga, med ute dass. Jag fick sova överst i Fridas våningsäng. Vad mer kan jag berätta? Det hände så otroligt mycket. Vi spelade poker, dam, vänd-tia, mexico-stress, fia med knuff, åkte båt, badade, plockade musslor, bakade cocos-bollar, solade, gick på promenad, spelade badminton, spelade krocket, målade naglaran och massa andra saker... Jag orkar inte skriva mer, hoppas att Frida orkar skriva istället!

Bild på Frida och båten (som vi rodde den mesta delen av tiden):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0