bikini?

Usch ja, så var det det där med att hitta en bikini igen.. Var faktiskt på stan en stund idag och kollade. Hann bara med Gina tricot och H&M, och av vad jag såg där blev jag bara deprimerad! Såg inte en enda fin bikini. Eller jo i och för sig, det fanns en men som jag inte hann prova, men den var typ från förra året och en typisk sån som typ alla hade då. Skulle gå vidare till Top shop, men där var det en vakt som stoppade mig och sa att jag inte fick gå in :( . Ja, alltså inte för att det var nåt fel med mig dårå, men dom skulle stänga. Men jag gick in på deras hemsida och kolla ist. Där hittade jag en helt okej faktiskt. Så här ser den ut

Kommentera gärna vad ni tycker. Och gärna lite tips på andra fina bikinis också :)
Ska bada nu

Kommentarer
Postat av: Elvira

Fin:D Men ni borde testa cubus jag har hört att dom har många bikinis och annat som tillhör stranden i år.

2008-06-09 @ 08:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0