sommar, sommar, sommar

Hej, hej. Ligger i min säng på landet nu och läser lite bloggar. Har skittråkigt, det finns typ inga barn här som jag känner  alls, utbudet är inte så stort liksom - två emotjejer, med väldigt skumma kläder. Jaa, sen typ några andra tjejer men som går  i nian tror jag och en väldigt ugly kille som jag dansade tryckare med för en massa år sen, heheh. Sen finns det ju förstås nåra snygga killar, men inte i min ålder.

Anna var här tisd - torsd, vi gjorde inte så mkt, körde singstar med th (som för övrigt är jättekär i anna) , läste, bakade, drack te, försökte måla naglar och badade i 14°. Vi hade iaf jättetrevligt (:

I midsommras hade vi stor fest här med en massa 40+. Några barn, men inte några roliga riktigt. Pappa är så hemsk också! Han ska alltid försöka para ihop mig med nån som han tycker verkar vara "en trevlig snubbe". Det är så hemskt :'(. Självklart försökte han göra det den här gången med.



            midsommarklänning från gina tricot

Här är lite komplettering för tisdagsmaten.. Har kommit på att eftersom vi antagligen inte kommer kunna gå hem och laga mat i åttan så kan vi istället ta bilder från vår hemkunskap 1 gång / vecka - värsta lösningen ju!
   
               min och annas fina lunch: renskav m. grädde o. lök + the ultimate kaffekopp! - by frida                                                                        
Sommarlov :
  • 13/6 - 27/6 Seglarö m. pappa, syskon och malin + anna ett tag
  • 27/6 - 11/7 Bohuslän m. mamma, astri kommer
  • 11/7 - 25/7 Steninge m. pappa o co. + hälsa på folk
  • 25/7 - 8/8 Torö m. mamma (bebis kommer! :P)
  • 8/8 - 15/8 Stan antagligen, med papps, leka med bebis x)
  • 18/8 --> skola igen :(  - åttan, here i come

Jaa, det var nog det. På fredag åker jag och astri till mammas land med utedass och hela skiten. I bohuslän - typ 50 mil ... Vi ska köpa 1 kg godis XD. Yeah, right -  du läste rätt. Men där ska vi leta efter lite roliga barn i vår ålder och killar. Det betyder att jag tyvärr inte kommer hinna skriva så mkt.

Nu måste jag sova om jag ska orka kolla på Blue water high imorn kl. kvart i tio, godnatt alla små söta människor.

... vet att jag är fånig men jag måste bara kolla i garderoben innan jag går och lägger mig att det inte är ngn mördare eller liknande där...


sleep tight och trevligt sommarlov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0