Baby + Fridas land?

Hej hej!

Jag och Frida börjat tappa fokuset med den här bloggen.
Imorgon åker jag till Fridas mammas land. Det ligger på västkusten. Tänk att jag inte kan klara mig utan Frida i mer än...2 veckor typ? Aja, det ska bli skönt att se om hon har fått mycket fräknar! XD Men bil resan till västkusten lär ta ca...6-8h. Vi åker med Katrin (Fridas mamma) och Teo (Fridas as snygga brosha) (not) XD. Men bara för att vi ska överleva hela den långa resan så har jag köpt 1 kg godis! Aja... Jag har blivit moster föresten! Han Föddes den 14 Juni och förlossningen tog 20 timmar! Han har inget namn men han e söt... Jag gick på promenad med honom på östermalm (Anna min syrra bor där) och då trodde alla att jag var värsta unga mamman! Vet inte om jag vill gå på promenad med honom mer :S.

Här är några fina bilder på honom:


två dagar gammal, Jag håller i honom, Hans hand


Nu vill jag bara ursäckta, den otroligt skabbiga maten som Frida och Anna hade gjort! ;) Som ni alla vet så blir ju maten bäst när jag och Frida gör den ;).... Men förövrigt så vill
jag bara säga att ni kan höra av er (precis som Anna gjorde ;D) om ni vill laga mat med oss... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0