Grattis pappa! (:

Ush, har badat nu. Knappt 14° fyfan :S Pappa ville att jag skulle på bottnen vid båten, som för övrigt är väldigt dyig,med mina fötter efter hans tändare. Ush, ush, ush. Imorn ska vi fira honom, han fyller år snart, ska ge honom min fula ljusstake jag gjort i slöjden XD. Ingen chans att han skulle se det här. Han blir säkert jätteglad (not). Vi ska iaf göra nån jävla valnötstårta till hnm. Han hade värsta barndomsminnena om den :P. Men grattis pappa i alla fall - Just det, förresten, om det skulle vara nån kille som läser det här (inte särskilt troligt, men man vet aldrig) , vad är viktigast för er, snygga bröst, snygg rumpa, midja eller ett fint ansikte? Kommentera vad ni tycker! Och tjejer också, om ni vet vad killar tkr :) Hmm.. , ska lägga upp en poll på pa om det tror jag nästan, :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0