papiljotter + great balls of fire

hejsan, ush imorn ska vi sjunga för alla sjuor i vår skola - jag, astri, carro och mimmi. fett läskigt! sen ska resten av musikgruppen spela till... i otakt.. :S ush, vi skulle behöva typ 5 ggr till att öva tillsammans på, men det har vi tyvärr inte, så nu får vi nog stå ut med att vi sjunger jävligt falskt, i otakt med musiken och knappt kan texten. nu tänker ni säkert att det inte kan bli värre, men jodå, det kan det! det är nämligen så att låten vi ska sjunga är great balls of fire (en låt av jerry lee lewis från femtiotalet). det ska nämligen vara femtiotalstema, så vi ska ha femtiotalsklänningar, skinnjacka och conversse, tänk er kombinationen :) . just det, sen ska jag ha papiljotter på natten också :S har aldrig haft papiljotter förut, vi får se hur det blir med det... sen e det lite jobbigt för astri svarar inte på sina telefoner (har ringt hem och på hennes 2 mobiler). det var nämligen så att vi kanske skulle sova hos nån av oss för att förbereda oss och så tillsammans, men nu svarar hon ju inte så jag vet inte hur det blir. men astri, om du ser det här så ring mig! :)
hmm... vet inte vilken klänning jag ska ha. kommentera vad ni tycker. själv lutar jag nog mest åt den vita..
här är alternativen ;

image6

från kroatien i somras, esprit. fin. men inte så mkt
50tal kanske...

image8

den här fick jag av mormor, den är nästan lite för
mkt 50tal istället


image9

malins klänning, från vila - den är jag nog mest
tveksam mot

måste visa mina papiljotter också bara -

image10

så, nu fattar nin nog hur förjävlig jag kommer se ut (: tro  inte att jag brukar använda papiljotter nu bara, men det är bara för att dom gjorde det på 50talet. fast jag venne, det kanske blir jättebra lockar med papiljotter! om det skulle vara nån som behöver köpa nånn gång så finns dom asbilligt på h&m.

och så köpte jag en tubtopp för 50 spänn på h&m också :

image11

haha, paula kommer att älska färgen x) vet att den där bilden ser lite cp ut som jag sitter, men palla.
okej, vet att jag fick typ värsta bilddampen men ska bara visa en bild till, på mina fina brownies jag gjorde förra veckan.

image14

sen sålde jag dom till astri, paula, victor och carro. fett bra sätt att tjäna pengar xD

jaa, det var nog det. önska mig lycka till till imorn och hoppas astri svarar snart, annars får jag damp och glöm inte kommentera om klänningarna.

pussiluss <3

Kommentarer
Postat av: zelita

den i mitten av klänningarna =) definitivt. Skulle gärna haft något liknande själv.

2008-05-11 @ 19:43:27
URL: http://justlikecandy.blogg.se
Postat av: Moas

jag tycker den sista klänningen var finast! Den mint gröna.

2008-05-13 @ 17:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0