sandviken, hagadagen

Hej hej, har just kommit hem från Hagadagen. Det är en dag som vi i Vasa tvingas gå på varje år, den suger. Man måste va i hagaparken till åtta med sin familj och lärare och "ha det trevligt". Fick gå tidigare med pappas hjälp som tur var :) . Man fick en festis och en frukt också,  typ enda fördelen. Men vi försökte göra det lite roligare så vi började spela kubb, jag, Amanda, Astri, Sara och Emilia. Haha, det var astråkigt. Har inte spelat det på flera år typ, så jag sög verkligen :/. Till slut tröttnade vi och började spela kort efter två omgångar. Sen var vi lite dumma, vi käkade upp hela chipspåsen när amandas mamma bjöd oss på chips :S.
Imorn åker jag till Astris pappa. Han bor i Sandviken tror jag. Inte det andra Sandviken som alla tror när man säger det som ligger nånstans, utan det som ligger typ utanför Norrköping. Ska bli askul att se deras fina hus x) Dessutom har Astri lovat att jag ska få se en teckning som e sjukt lik mig säger hon och som Sara ritat. Hon ritade och döpte tjejen på bilden till Frida innan Astri och jag börjat i samma klass. Ska se imorn om det verkligen är så likt.

Lägg märke till också att jag har varit skitduktig nu och använt stor bokstav hela det här inlägget! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0