sandys lunch

jag är mycket ledsen alla som nu läser vår blogg (typ inga :) ) men idag blev det tyvärr ingen tisdagsmat. det var nämligen så att jag och astri istället ägnade vår lunch + hålltimme åt att panta flaskor (vår lilla hobby alltså). vi tjänade ihop 67 spänn var sammanlgt om man räknar med efter skolan också :) asså, det är inte så att vi går och rotar i papperskorgar direkt, eller.. bara ibland x) men för det mesta går vi runt i hus och ida prövade vi också att gå till 7-eleven och lite caféer. vi fick typ 3 stora plastkassar :D haha, men istället köpte vi varsin submarinepå sandys - den ena med skagen och den andra med kräftröra - för pengarna vi tjänat, haha han i kassan typ glömde ta betalt för astris, fett bra :P men eftersom vi lovade en bild så ska ni självklart få en. den ser i alla fall mycket godare ut än vår vanliga mat brukar ;
 av mig får den 7/10* - självklart var det gott eftersom det var på sandys, men det var inte precis den godaste måltid jag ätit. och pepsi max är inte gott.                                                        
image3

Kommentarer
Postat av: hah

vilket liv ni har xP

2008-05-11 @ 16:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0