Vi gjorde bort oss! :S

Okej, nu efter alla förberedelser ni har läst om kommer själva uppträdandet.
Frida och jag var as balla medhanns Carro och Mimmi (de andra som vi sjöng med) inte var lika "snygga". Vi började sjunga men efter en mening i låten började alla skratta. Jag fick värsta skrattanfallet och vi var tvugna att börja om låten. Andra gången skedde exakt samma sak som gången innan. Jag skrattade så mycket att jag nästan inte kunde sjnga under hela låten. Det var katastrof! Den enda som sjöng var väl Frida...(lite grann). Efter vårt fina uppträdande i Vasa Reals aula fick vi som sjöng västa utskällningen av resten av "bandet". Speciellt key-board snubben Ludde. Han tyckte att vi sabbade allt (vilket vi gjorde också). Aja, ett gått skratt får man väl bjuda på ibland ;). Det var jävligt roligt iaf!

Kommentarer
Postat av: Anonym

cpbarn

2008-07-03 @ 15:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0