Pizza

Hej!
Frida har i stort sätt berättat allt om tisdagen (du kan läsa om det i Fridas inlägg "TISDAG").
Det enda jag har att tillägga är att jag och Frida kollade på nästan hela säsong 1 av Sex and the city efter skolan idag. Vi poppade popcorn också. Okej, jag vet att alla säkert tänker "Gud, har ni inget liv?", men grejen är att jag tycker att det är skönt att bara slappna av ibland. Att bara göra något meningslöst liksom...
Aja det jag ville berätta är att när jag kom hem hade Sara och mamma fått för sig att baka pizza. Den blev faktiskt jätte god, trotts att den kanske inte ser så god ut! Den får betyg 8 av 10.



Receptet hittar du på:  http://www.recepten.se/recept/pizzadeg.html

Kommentarer
Postat av: Elvira # 11

eeh joo mitt inlägg på era " afrikanska photosjop bilder" blev lite missbiladatX3 men jag hoppas det var läsligt , kanske... eh okej inte

Men pizzan såg ju faktiskt ganska go´ ut :P

Med det viktiga är ju att den är god och det var den ju så jag ger 7/10 ( fasst jag inte äns har smakat och hatar oliver men aja:D

Hare bra, <3

Elvira

2008-11-05 @ 18:09:29
Postat av: Astri

Haha, tackar, jag ska hälsa mamma XD...

2008-11-07 @ 17:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0