Crap...

Buhu, glömde att det var Heroes idag! Fett ledsen jag blir nu, och nu är det ju alldeles för sent. Övervägde ett tag att typ kolla på internet om det fanns nån som lagt upp den... Men riktigt desperat kan jag väl inte vara?... Jag får väl se det på nåt sätt nån annan dag. Men grejen är den att det går ju bara en gång i veckan och missar man då fattar man inte ett smack nästa gång man ser! Hemskt i alla fall, det var det jag tänkte berätta. :)

Och förlåt så hemskt mycket att jag inte laddat upp hk-bilderna från förra lektionen. Men det är faktiskt ingen mindre än min mobilsladds fel. Den har gått och blivit konstig nu också.  Ikväll har jag faktiskt för ovanlighetens skull suttit och läst lite bloggar. Mest sådär, kända, men också nåra som inte kunde stava på svenska överhuvud taget...

Nu måste jag faktiskt gå och lägga mig ändå - kommer lägga mig tre kvällar i rad efter klockan 12, om man räknar igår och förr går. Illa.


Förresten, ni har väl sett vår nya design? XD Jaa, asså det är fortfarande en sånhär gräslig med färdiga fula mallar, men tycker ni att det är ännu värre eller passar det bra med mat-temat? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0