Sushi with araber :)

Hello alla sköna människor!

Igår kom min mormor från Polen på besök. Detta gör att jag måste spendera 95% av min helg med henne. Hon ska stanna hos oss i 10 dagar.
 Idag träffade vi Anna och Niklas (min storasyster och hennes man). Med dem var så klart Samuel (deras son som är 4 månader gammal typ). Vi träffade också Noa, Matilda och Pavel. Jag orkar tyvärr inte förklara vilka det är...
Vi var iaf på Katitzi. Det ligger på Odengatan och på Hantverkargatan och är en sjukt skön affär! De har både second hand och det snyggaste från de nyaste designerna. Gå och kolla!
Väl där provade Sara och jag några jätte roliga halsdukar... Spana in:

   

Sara ser ut som en Arab XD. Klicka på bilderna för att se dem större...
Sedan åt vi Sushi på ett ställe på Kungsholmen. Matilda som tidigare bara ätigt sushi med gaffel, fick sig en enorm chock. Här ser nu hur hon kämpade förgäves med att få ett grepp om sichi-biten.



Sedan gullade vi Med Samuel lite...



Efter det gick Matilda, jag och Sara på stan... Men vad som hände då är en annan historia...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0