Mycket bio :)

Idag skulle jag träffa kakan, som jag sa tidigare. Jag mötte upp henne på hötorget och vi strosade omkring lite där. Sen träffade vi en tjej som gick i vår gamla klass på lidingö, Sussie, och hennes syskon. Tror förresten kanske att hon fortfarande går i samma klass som kakan :). Så kom vi på att vi kunde gå på bio, vid ett ungefär, men vi kunde bara tänka oss att se mirrors, stepbrothers eller låt den rätte komma in. Det var bara stepbrothers som inte gick flera timmar senare, men där fanns det bara två handikapplatser på första raden längst ut kvar, så vi tog låt den rätte komma in som gick kl 4 i stället. Medan  vi väntade gick vi och åt lunch på taco bar, sen gick vi hem för att hälsa  på fritte som inte var hemma, sen till butterix och sist till några massagestolar i en affär på pub. När vi väl skulle gå in till filmen var jag lite rädd ett tag att dom inte skulle släppa in oss för att vi inte var 15, men det gick bra. Vi satt och åt kakor och godis och drack vatten från coop och chai latte från wayne´s. Sen nån gång under filmen började det ringa på min mobil hela tiden, som jag hade på ljudlös. Först var det mormor som undrade var jag var, för jag skulle tydligen gå på bio med henne också, sen malin som undrade om jag kunde vara barnvakt åt froppe för hennes kompis skulle föda, och sen mamma som undrade varför jag inte kommit till mormor. Ja, dom bredvid mig tittade lite konstigt, haha ;)... I alla fall så skyndade jag i väg till entren direkt efter bion och sa hejdå till kakan. Mormor var lite smått irriterad på mig men insisterade på att gå på bion ändå, hon ville se patrik 1,5 med mig. Jag höll på att somna, bion var inte så  dålig, men testa själv att sitta i en mörk salong i ungefär 4 timmar, du skulle nog också bli trött :P.

Förresten, visste ni att jag nästan känner han som regisserade va,pyrfilmen? Jo, han har faktiskt gjort påskägg åt mig en gång ute på landet :P, han var typ malins (min styvmamma) bästa kompis pojkvän. Tyvärr så tyckte jag inte att hans film var så bra... Lite för mycket avhuggna kroppsdelar och lite för lite spänning. Men erkänn att det var lite coolt att jag kände honom XD


Kommentarer
Postat av: G

Hej! Om du är intresserad av en rosa bloggdesign, kika på min designsida, http://babbidesign.blogg.se Välkommen! ( Gör även personliga designer ) Ha en fortsatt trevlig dag.

2008-10-30 @ 18:44:08
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0