Frank, Ludvig och Hanna sover över

Tjenare!

Nu är det höstlov...
Det var en sjukt rolig basketträning i fredags. Jag hade helt enkelt en bra dag. Ibland har jag dåliga dagar då jag knappt kan fånga en boll, och ibland har jag bra dagar då jag kan sätta flera 3-poängare. :) Tur att sista basketträningen innan lovet blev så rolig. Sara gick inte på basketen, hon gick på bio med Hanna och såg premiären av "Låt den rätte komma in". Hon tyckte att den var as bra!



Efter filmen bestämde Sara att Hanna skulle sova över hos oss. Efter någon timme kom Frank och Ludvig också hem till oss. Vi började titta på en gammal skräckfilm "motorsågsmasaken". Hanna var så rädd att hon var villig att betala 40 kr om vi stängde av filmen. Vi gjorde som hon ville också. Sedan, tro det eller ej, så började vi att titta på en gammal tecknad-Barbie-film från 80-talet. Snacka om att vi hade det tråkigt!

Ludvig (han i vit tröja) är väldigt inne i sin psykopat roll på bilden XD.

Efter att ha kollat på ett helt avsnitt om när Barbie och hennes rockband åkte upp i rymden så kom vi på att vi skulle spela in vår egen skräckfilm. Trötta och flummiga som vi då var, började vi spela in filmen. Det blev jätte bra! Jag skrattade så jag nästan kissade på mig när vi tittade på filmen.
I Rollerna:

Ludvig: Psykopat
Frank: Argut (korkad kille)
Hanna: Död Hannah Monthanna
Sara: Korkad tjej

Regisören bakom filmen var jag!
Efter filmen snackade vi lite och sedan gick och lade oss. Då var klockan ungefär 04:00. Tur att mamma inte var hemma... :)




Hare bra! Trevligt lov alla barn! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0