God Morgon!

Gick just upp för en halvtimme sen, älskar helg :D
Hade tänkt gå ut på stan lite och leta efter några fina byxor men jag vet inte riktigt hur lång tid jag kommer få på mig, har ju inte ens klätt på mig än. Men jag kanske hittar något på 1 timme typ... Hade tänkt gå till JC, bik bok, H&M och kanske Gina tricot. Fast egentligen vet jag ju redan att H&M inte har några roliga, inte sist jag kollade i alla fall.

Men ha en bra dag, om Astri laddar upp matbilden idag kan jag lägga upp ett inlägg om den ikväll så får ni se! :)

Kommentarer
Postat av: Elvira # 11

japp det är William, han var den skönaste killen i klassen. Fett kul han ärXD

2008-10-12 @ 11:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0