Höstlov <3

Hello bloggen :). Nån som lagt märke till vår nya fina design? Hahah, den första "riktiga", alltså som inte är tagen från blogg.se:s vanilga. I alla fall, så är det Moa som är ansvarig för den. Ni kan ju spana in hennes blogg; http://mosie.blogg.se/  ^^ , tack igen moa :P. Nu måste jag kila, eller vad man säger... I alla fall så måste jag göra mig i ordning...

Mitt höstlov:

Måndag: Träffa kakan/anna-karin eller vad hon
vill bli kallad, sen till pappa och träffa fritte :)

Tisdag: Barnvakt åt kusin 11-16,
planera klart om tjejmiddan

Onsdag: Med mamma till Åbo

Torsdag: Åbo

Fredag: Stockholms skärgård
 (landet) m. pappa och resten

Nu blir det frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0