My day

Imorse åkte vi till någras land lååångt bort in i skogen med en fullproppad bil. Tre barn, en bebis, en vuxen och en gravid. Inte jättetrevligt på resan, men vi åt kanelbullar (kanelbullens dag, ni har väl inte glömt? :P). Sen så gullade jag mest med froppe.... :)


                           
Här mysar han med Malin...        Såhär litet är hans huvud jämfört med min hand ^^

Och nu kom jag i alla fall hem för typ två timmar sen. Sen kom vi fram till att vi skulle åka till Bydalen  och åka skidor med den familjen på påsklovet. Vi åkte med dem förrförra året också, fast till Idre. Tror det ligger nära Åre. Nån som vart där?

Har kollat på Stjärnor på is och ätit nån slags middag. Det var jävligt tråkigt måste jag tyvärr säga. Men jag hejar på Marie Serneholt XD. Vet inte riktigt varför, men det kändes bra :). Visste ni att en kille i min förra klass bodde granne med A-teens? Tror det var dom i alla fall :P


Här är en bild jag hittade på Bydalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0