På väg till sängen...

Hej på er, tyvärr så hinner jag inte skriva ett så långt inlägg nu, jag måste ju faktiskt sova. Kom just hem från middag med hela min stora familj hos signe och hennes hela familj, fast den är ju inte lika stor. Det var trevligt... först käkade vi, sen gick vi in på signes rum och snackade lite, och sen så gick vi och kollade på Iron man med theo. Och sen så tog vi en taxi hem. Och så fick ju froppe och hjalmar(hennes brorsa som e tre dar yngre än f, venne hur dt stavas) leka :P. Idag har jag mest gjort... ingenting. Har stickat och fäst klart min stickning till slöjden, ni kan få se den imorn :P. Förresten så har jag börjat på nåt nytt här hemma också, typ en liten halsduk eller nåt, till min lilla bror får det kanske bli, i julklapp eller så. Duktiga jag XD. Sen planerade jag lite för om jag skulle ha tjejmiddag i år igen, och vilka jag skulle bjuda i så fall. Egentligen borde jag ha pluggat jättemycket idag, min vecka är helt full av läxor, men jag bestämde mig för att jag ändå inte skulle kunna koncentrera mig. Men imorn, så! Då blir det matte och svenska i alla fall. Jag har också lovat mig själv att om jag pluggar så jag i alla fall inte har fullt lika mycket läxor som innan så ska jag få gå ut och köpa lite byxor och annat jag behöver. Men det vet jag ju att jag ändå inte kommer hinna, eftersom det är söndag och allting stänger. Så det får jag väl försöka hinna med lite senare i veckan. Och sen skulle jag visst med pappa till landet och fixa lite grejer.

Juste, det här skulle ju bli ett kort inlägg... Aja, sov gott! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0