Snabbt...

Har varit med mamma och käkat kinesiskt, kollar på Heroes nu.
klicka som vanligt...

Jag åt wokat och dumplings m.m.

Det får bli ett snabbt litet inlägg i reklamen. Har kommit hem från pappa, var barnvakt åt mina söta små syskon, ja i alla fall froppe e ju lite gullig :)

Haha, kan man ha det mysigare? :P

han låg o sov hos mig medans jag var inne på datorn och så, de andra vet jag inte vad de gjorde... Tjänade hur som helst 120 spänn, men det är ju mina syskon så jag kan ju inte förvänta mig så mycket :P
Idag hade vi friluftsdag ute i enskede eller nånting sånt. Det var friidrott, inte min bästa gren kanske... Vi körde 100 m, kula, höjd, längd, terräng och stafettlöpning mellan alla åttorna på slutet. 100 meter gick inte så bra :) ska inte berätta vad jag fick XD höjden körde jag inte, först så förklarade jag för Emilia att jag inte kunde för jag var sjuk när vi övade på att hoppa och saxa(venne om man skriver så) och annars så hade jag inte gjort det sen trean... På längd gick det ... sådär. Fick runt 3 m :S Kula gick ganska bra faktiskt, tror jag kastade lite mer än 6,3 m faktiskt :P. Sen terräng var skittråkigt, pallar inte berätta om det. På slutet skulle alla åttorna köra staffet, självklart var vi den enda klassen som bara hade 4 tjejer som kunde springa, så alla fick springa 2 ggr :( Och självklart förlorade vi. Men det var Victorias, Amandas och Josefins fel. Fan ta dom om dom läser det här... :P Sen, när jag skulle stöta kula blev jag stucken av en geting (i oktober?) och den fastnade med själva gadden i min arm. Jag lyckades få bort själva getingen men gadden satt kvar. Det slutade med att alla stod och pillade i mitt sår :/


Blödde också skitmkt näsblod i går, det forsade fan XD (inne på skoltoan, blodade ner handfatet och golvet...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0