today

Hellu :) Nu sitter jag och försker göra min engelska redovisning för Emilia och Mimmi (hon ska också redovisa). Jag har om Cape Town.. Visste knappt vad det var innan jag började med den, men för er som vet lika lite som jag så är det Sydafrikas näst största stad. Idag har jag vart i skolan. När jag kom hem märkte jag att jag fått hem mina skolfoton. Min klass blev jättefin men jag blev skitful :S Tror nästan jag ska skicka tbx mina foton.. Eller några på mig bara i alla fall. Sen var vi och kollade på en lägenhet på Kungsholmen också med mamma. På Pilgatan tror jag det var. Lite långt bort, men tar man bussen till skolan tar det typ 10 min. Förresten, här är bilderna på min fina telefon förresten. Ni kanske inte tycker den är så fin, men det gör jag i alla fall :).  Nu måste jag fortsätta med läxor, har HK-prov och spanskaläxa tills i morgon också. Och så ska jag ringa Astri. Hugs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0