Söndag

Idag har jag vart ute på landet ett tag med pappa och hämtat grejer och så. Sen var jag jätteduktig och gjorde lite matte, två tal, men ändå :P hade egentligen bestämt mig för att plugga hela helgen, men så blev det ju inte riktigt... Håller på också och försöker bestämma lite över vilka jag ska bjuda på min tjejmiddag nu igen, men det är ju svårt. Jag tänker att, jamen det här blir ju perfekt, men så måste jag ta bort två ändå... Får bara bjuda 6 stycken i år :(.

Kolla vad duktig fropps har blivit, nu kan han hålla i både sin napp, och mitt hår...


Här är min slöjd-test-stickning förresten :P

Nu måste jag jobba på min sv-uppsats, och sen så ska jag kanske kolla på nån film som går... 
Ses

Kommentarer
Postat av: anna

jag tycker att jag och kakan borde få komma, haha(:

2008-10-20 @ 16:58:20
URL: http://sugarfilledworld.devote.se
Postat av: f

jadå, jag lovar :P

2008-10-20 @ 17:38:49
URL: http://astrifrida.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0