Torsdag

Hello bloggen :) Först hade jag tänkt berätta vad jag har gjort/kommer göra resten av mitt höstlov, men sen kom jag på att jag inte orkade. Hehe, jag kan i alla fall säga att jag tjänat 300 spänn, yeey :P. Idag borde jag lägga mig tidigt, ska åka ut till landet imorn och ta bussen från odenplan till Östra station. Nån annan som ska ta roslagsbanan därifrån runt 10? Kommentera nu isf! :) Förresten så har jag nu en reservplan om det inte skulle funka mellan Fritte och Astris systerson... Det har kommit en konkurrent, hon heter Märta. Mohaha..

Nu kanske jag inte skriver på ett tag, får se om jag får ut min dator till landet... Ha det bra i alla fall!

frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0