smoothien m.m.

Hej på er små bloggare :)

Smoothien blev, som väntat, sådär... Dels så var den först alldeles för rinnig, eftersom jag hade haft i vindruvor, så då tog jag i en till banan, och sen så visade det sig att det var druvor med kärnor i, och det är ju inte så gott när det är mixat... Men jag hade i lite kakao och blandade i, då blev det ätbart.


Nu har jag suttit vid datorn ett tag och jobbat på min engelskaredovisning. Hittills har det blivit totalt en mening. Duktigt, duktigt. Istället för att koncentrera mig totalt på engelskan har jag suttit och gjort frisyrer framför spegeln vi min dator, endast med hjälp av en penna. Lite inspiration från vår fröken Emilia där?
   
Titta, vad mycket man kan åstadkomma med bara en penna! :O :D

Neh, men nu måste jag verkligen koncentrera mig här!
Ha det trevligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0