Våran Klädkollektion

Hello boys and girls!
Idag var det skola... Ja, vad kan man berätta? Jag hade G på HK-provet... Jag var 2,5 poäng ifrån VG! Frida själv hamnade på IG. Jag måste ju skryta lite... Sorry Frida...
På lunchen ritade jag och Frida vår egen underkläds kollektion. Vi hade jätte roligt... Min kollektion "sålde" bäst :). Nu sktyter jag lite igen... Förlåt Frida...
Här är en bild på vår kollektion:

 

Dem prickiga plaggen är Fridas och dem rutiga är mina. :) Vilket plagg skulle ni vilja handla?
Vi gjorde också en annan kollektion för herrarna. Den började ganska seriöst, men slutade med att vi började rita värsta porrunderkläderna! Ja, det blev nästan porrbilder helt enkelt XD. Det var till och med nära ått Åke (HK-läraren) såg våra fina bilder. Jag måste erkänna att mina bilder tyvärr var värst. Jag tror till och med att Åke såg bilderna, men låtsades att han inte såg dem :S. Jag och Frida kom överens om att bilderna var alldeles för "olämpliga" för våran blogg, så det är därför de inte är uppladdade. Hoppas satt det inte gör någonting :).
På kvällen hade jag det lite tråkigt. Jag ritade en bild på en jätte falsk och "stel" modell... Jag tycket att hon blev så falsk att jag var tvungen ladda upp dem. 
Här är den:



Visst ser hon falsk och stel ut?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0