Tävling! Var med och rösta!

Idag var det en underbar dag. Okej, den kanske inte var "underbar", det regnade ju, men varför klaga? Vi lagade en jätte god middag med Anna. Det var tomatpasta. MUMS! Noa och Mathilda (några barn), kom också på besök. Tillsammans med Mathilda gjorde vi en tävling.
Tävlingen:
Man skulle göra om sig själv på Photoshop till en "Afrikan". Ni måste rösta på Bild: 1, 2 eller 3. Vems bild ser bäst ut?
Här är våra bidrag:

Bidrag nr 1 (Mathildas bidrag):
 
   
     
 
Före                                                                               Efter



 Bidrag nr 2 (Saras idrag):

     
Före                                                                               efter


Bidrag nr 3 (mitt bidrag):

   
   
Före                                                                                efter



Sätt igång och rösta!


Imorgon åker jag till Polen föresten. Sara och jag ska åka ensamma. Min mormor bor i Polen, så som tur är bor vi hos henne. Vi ska stanna där i 5 dagar. Jag ska shoppa tills jag inte ens orkar bära mina kassar! Jag behöver lite av allt. En ny schysst frisyr vore kul också? Kanske jag kommer tillbaka snaggad efter min resa? Nej, jag skojar bara... Kortare hår än till axlarna vill jag inte ha ;).
Det tråkiga med den här resan är att mormor inte har någon dator. Det betyder att jag inte kommer att kunna skriva om mina dagar i Polen. Undra hur jag kommer att klara mig? Jag får väl försöka komunisera så gott som det går med min dåliga polska.
Hoppas att ni inte saknar mig allt för mycket! :)

Kommentarer
Postat av: E #11

2:an lätt!!!

ASTRI ÄR BÄST, you go gmn!

typ super bäst på basket

2008-10-31 @ 21:29:42
Postat av: E # 11

glömde säga att ja du sara du är bäst med men mina fingrar klumpade sig och tryckte av innan jag var klar.

Men sara Vann:S

Grattis sara

2008-10-31 @ 21:32:00
Postat av: Astri

Haha, jag ska hälsa Sara att hon vann... Du e rolig du Elvira :)

2008-11-04 @ 20:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0