Utvecklingssamtal.

Det hade jag idag. Det gick väl som alla andra utvecklingssamtal jag haft genom åren. Sven läser upp samma grejer som alla redan läst ur omdömena och sen är man klar. Sen skulle man skriva ned vad man ville förbättra, och sen vad skolan, dom hemma och man själv kunde göra.. Fett jobbigt. Men förra året var det värre, då skulle man skriva ner typ 10 saker man är bra på, och det tar typ... en timme för mig? Utvecklingssamtalen är en halvtimme. I alla fall skrev jag att jag skulle förbätttra mig i matte och inte slarva så mycket bl.a. + en massa andra grejer om andra ämnen.

Det var lite roligt i dag på fysiken, eller vad det är vi har nu. Då skulle vi hålla på och testa en massa grejer med stämband som man "slog an" genom att slå den på bordet så den börjar vibrera, eller, som Paula och jag sen kom på, med en liten rund hammare. Men då blev det så tråkig effekt :) Sen kom jag och Pablo på att om man gjorde exprimentet med att sätta den på näsan så kittlades det väldigt roligt, på näsvingarna eller vad det heter :D


Paula har väldigt roligt :)
Och okej, jag vet att det ser ut som jag petar mig i
näsan på andra bilden, men det slutade jag faktiskt
göra bland folk för många år sedan!

Och igår var jag med Astri och Sara och handlade/kollade på kläder. Vi hade värsta planen om att köpa kläder, ha på dom en dag och sen lämna tillbaks dom. (fett smart ju) Men eftersom jag tyckte om min klänning så pass mycket och eftersom mamma sa att jag skulle få pengar för den och vantarna som jag köpte där också, bestämde jag mig för att inte lämna tillbaks den :). Sedan gick vi till Wayne´s och fikade.



Borde ha gjort svenska grejen, (Man ska argumentera + motargumentera om ett ämne, t.ex., som astri tog - abortfrågan.) istället för att gå in på massa bloggar och göra annat. Nån som har en idé till mig om vad jag ska skriva om? Själv har jag inte den blekaste. Öppen för alla förslag :P



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0