Våra spådommar... XD

Tjenare!
Idag var det en helt vanlig skoldag.
Emilia Beijer (våran lärare) var sjuk, som vanligt... Men livet går vidare...
Efter skolan slog jag och frida oss ner på McDonald's. Där började vi att spå varanndra. Frida fick välja 3 av alternativen och jag fick välja ett av dem (tvärt om när jag spådde Frida).
Så här såg min framtid ut:


Klicka på bilden för att se den större...
Jag måste säga att jag är ganska nöjd med "min framtid". Jag menar; visst kunde livet se bättre ut, men jag ska vara glad att jag inte behövde bo på gatan tex. Jag tror att jag skulle döpa mina barn till andra namn också, och fixa en bättre lya. Men drömma kan ju alla... Nu har jag en extra tråd att kämpa mot... Jag hoppas att livet blir bättre när det väl kommer så långt... XD

Så här såg Fridas frantid ut:



Frida får komentera sin framtid senare, och hon ska också berätta om Potatis och löksoppan vi gjorde idag! :)
Nu ska jag plugga spanska och bada.
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0