-

Hej små vänner, sitter här i morgonrock och har just badat, känner mig lite småsjuk och kan inte riktigt sjunga. Det var tur där att jag blev tvungen att spela upp nästa gång på musiken istället, annars hade Emily kanske trott ... jag vet inte vad. Kanske att jag var ännu tondövare än jag är. Fast så kan man nog inte säga förresten. Mer tondöv då. Men nu ska jag gå och lägga mig i soffan och kolla på teve med en kanna te och en skål chips :P. Måste bli helt frisk efter den här helgen, orkar inte vara hemma mera. Sen ska jag skriva klart min och Amandas SOredovisning om vårt egna parti vi har gjort. Jag lovar Amanda, jag har inte glömt det. Skulle ha lagt upp en bild nu också, men min mobil cpar sig, så man kan bara ladda upp bilder som skickats till mobilen (när jag har tid brukar jag skicka bilder jag tagit till min gamla mobil och sen skicka tbx dom. Helt stört jag vet. Men när jag får tid ska jag gå till sony ericsson och fråga hur dom hade tänkt sig med det där.)

Nä, nu blir det teve

Muchos besos :P (besos =  pussar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0