hår.

Hej igen, nu är Heroes klart. Älskar Heroes, även fast det gick förra året också och börjar bli lite tjatigt :). 

Har kommit på att jag faktiskt börjat få lite längre hår. Aa, nästan i alla fall. Men längre ska det bli! Ska spara typ ... till midjanÄnnu längre kanske om jag orkar. Men det tar ju skitlång tid. Visste ni att jag faktiskt hade mitt hår ända ner till midjan för lääänge sen? Fast det gills ju kanske inte riktigt, jag var ju kortare så då måste det väl ha gått fortare. Ush... Nu till vintern börjar mitt hår bli så där mörkt och tråkigt. Bara för att jag inte solade så mycket i sommar så att det kunde blekas naturligt... :( Men kanske får jag ta och tona det lite om det ser alltför trist ut, men det blir nån gång i vinter då det är som allra mörkast isf.

Så här långt är mitt hår nu! , inte så långt...


Vems söta små läppar kan det här vara? :O
Heheh, kommentera om du tror du vet.


Ska gå och göra mig i ordning nu så kanske jag kan gå och lägga mig lite tidigare än vanligt.

¡Besos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0