ingen sladd, ingen blogg

Ush, nu har jag inte skrivit nåt på jättelänge... Men har inte orkat och sen har jag typ tappat bort min mobilsladd nu igen, så då blir det ju inte så roliga inlägg utan foton..
Men imorn lovar jag att leta i alla fall. I så fall kan jag ladda upp från hemkunskapen och lite mer.
Ida har jag vart på boxningen, har inte orkat gå dit heller på hela förra veckan typ, jag var sjuk. Det var helt hemskt, vi skulle ta foto direkt efter att vi tränat och haft styrketräning och allt skit... Så den där typ gruppbilden, blir nog inte så fin. Är helt röd o svettig och äcklig inklämd bland nåra fula äckliga killar. Men nu måste jag göra spanskaglosorna till imorn, om jag nu ska ha MVG :).


Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0