Konstig dag....

Tjena! Vet ni hur jag vaknade imorse? Jag vaknade och låg rakt framför min nalle, Magazine. Vilken barnslig syn va? XD
Sara tog en bild medan jag sov :/



Idag skulle jag och Frida gå ut med "våra bäbisar". Våra bäbisar består av Fridas lillebror Fritjoff (lr hur han nu stavas) på ca 1 månad och min syrras son Samuel på ca 2 ½ månader. Men vi gick aldrig på promenad för att det regnade och Anna (min storasyster) trodde att bäbisarna skulle bli sjuka. :S Istället fick jag gulla med Samuel hemma... :) Det var också trevligt.

Jag lovade att berätta om mina betyg. Som alla säkert anade så har jag fått 3 MVG i spanska. De andra ämnerna vet jag inte, men vi kommer att ha historiaprov på 1:a och 2:a testamentet imorgon... Jag tror att detkommer att gå ganske bra. jag lovar att medela hur det gick!

Jag hittade en gammal bild på datorn föresten... Det är jag, Frida och Anna Bergman som var inne på en affär på Hötorget och provade klänningar. Vi bev utkastade tillslut. ..
Jag laddede upp den för att det väckte så många minnen hos mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0